Smart Latmask!

Ibland måste man vara SmartLat. Jag har börjat använda Dax våtservetter till att städa handfatet med.
Förutom att alla bakterier försvinner i ett svep, så blir handfatet kliniskt rent och blänker som aldrig förr.
NI MÅSTE PROVA!
Ett dyrt alternativ med tanke på att en förpackning bara innehåller 20 servetter (39:-) men är man lat så är man och när resultatet blir tiotusentals ggr bättre än skurborste och rengöringsmedel för badrum( som för den delen endast bara
tar bort kalkrester och inte bakterier) så är det värt varenda öre. Men självklart städar jag med borste och skurmedel också..men underhåller med dessa servetter. Känner mig supernöjd för mitt handfat blänker alltid nuförtiden =)


Kommentarer
Postat av: Alle

synd att man är student och inte har råd med sån skit ;)

2009-03-02 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0